Skip to main content
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer

Mark Hollyhead

Chief Operating Officer en SVP of Customer Success
BIOGRAFIE

Mark Hollyhead had wereldwijd 26 jaar ervaring in sales, marketing en operations binnen de reisbranche en telecommunicatie toen hij werd aangenomen als Chief Operating Officer.

In 2010 begon Mark bij Egencia na zijn functie als Head of Transformation bij Vodafone. Hiervoor werkte hij 15 jaar bij British Airways (BA), waarbij hij verschillende managementposities had, waaronder Vice President of eCommerce and Customer Contact, en Head of Revenu Management voor de intercontinentale industrie.

Gedurende de laatste periode van Marks carrière bij British Airways was hij werkzaam als Head of London Heathrow Customer Operations, waar hij verantwoordelijk was voor de Terminals 1, 3 en 4. Ook was hij de voorzitter van de herstructurering van Terminal 5, waarbij hij verantwoordelijk was voor het beheren van de klantervaringen en het consolideren van alle operationele processen tot één terminal.

Mark heeft een MBA in Strategy and Distribution aan de City of London Business School voltooid en studeerde cum laude af in Economics aan de Birkbeck University of London.

Heeft u een passie voor reizen en technologie

Bekijk onze vacatures en sluit vandaag nog aan bij het Egencia team.