Skip to main content

How to contact Egencia support and customer service

Waar kunnen we u mee helpen?

Om u sneller te kunnen helpen, kunt u zich het beste aanmelden en de opties voor ondersteuningscontact specifiek voor uw bedrijf opzoeken. U kunt ons ook direct vanuit de app bellen of ons hier e-mailen.

Als u zich voor het eerst bij Egencia aanmeldt, gaat u naar de aanmeldpagina, voert u uw zakelijke e-mailadres in en klikt u op ‘Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?’. Vervolgens ontvangt u een e-mailbericht met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met uw travel manager voor de toegangslink naar Egencia als uw bedrijf eenmalige aanmelding gebruikt, waarbij u geen wachtwoord gebruikt voor toegang tot Egencia.

Uw wachtwoord of uw gebruikersnaam vergeten? Geen probleem! Ga naar de aanmeldpagina, voer uw zakelijke e-mailadres in en klik op ‘Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?’. Vervolgens ontvangt u een e-mailbericht met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Voor snellere service kunt u zich het beste aanmelden en de opties voor ondersteuningscontact specifiek voor uw bedrijf opzoeken. U kunt ons ook direct vanuit de app bellen.

Bekijk het Resourcecentrum van Egencia, waar u meer te weten kunt komen over hoe u via uw desktop of mobiele toestel reizen boekt en alles uit de diensten van Egencia kunt halen.

We verbinden u met een van onze experts om te bespreken of Egencia de juiste keuze voor u is. Vul het formulier in en binnen 1-2 werkdagen zal er iemand contact met u opnemen.

Om contact op te nemen met ons pr-team, kunt u een e-mail sturen naar EgenciaPublicRelations@expedia.com. Ga naar ons resourcecentrum voor de pers om onze laatste persberichten te bekijken.

How can we help

Vindt u niet wat u zoekt?

Gebruikt uw bedrijf Egencia en wilt u contact opnemen met Egencia voor ondersteuning, maar kunt u niet inloggen? Klik hier om door te gaan naar het hulpcentrum.